Vi drar till fjällen...

...fest hela kvällen ;)

Eller inte x)

Om ynka två dagar går båten till Nynäs. På båten kommer hela  9cd att sitta. Sedan tar vi buss upp till Branäs! 
Vi ska nämligen på klassresa till Branäs, det blir skidåkning i fyra dagar :D härligthärligt!

Jag vet inte varför jag inte skrivit något om det förut, även om jag har längtat såååå efter att få åka. Jag tror det är för att det gått så förbannat fort, jag kommer ihåg hur jag brukade tänka : " åh, bara två månader kvar till klassresan!". Det kändes som igår. Nu är det TVÅ dagar kvar. Shit, jag har extremt mycket att packa, jag vill inte glömma något viktigt (typ glasögon), det skulle vara en katastrof.... Jag glömmer alltid saker. Jag har väldigt dåligt minne när det gäller sådant. Särskilt när det gäller att ta hem alla grejer. Hemma hos Lina har jag en handduk för tillfället, men för några veckor sedan var det glasögonfodral, hudkräm, hårfärg, strumpor... Haha. Som sagt. Dåligt minne! 

Nu måste jag plugga.. har tre inlämningar till imorgon, så kommer kanske inte hinna svara på några comments :/ 

Hur kan man låta bli att inte längta..?

 



Pistkarta över Branäs:)

 


Bild från Idre 2007
:D



Någon som varit i Branäs? :D

Puss&kram

Psst: kolla Mikealas blogg :)

Kommentarer
Postat av: Yasse

SV: Nja, jag har bara chillat med några polare :)

2009-03-05 @ 18:37:40
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Zäta

nacka gymnasiums handel och service program :) sen ska vi praktisera 8 veckor nästa termn också men då fyra veckor i sthlm och fyra i london eller på teneriffa :)

2009-03-05 @ 18:59:04
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: sofie

åå jag är så avundsjuk jag vill oxå åka skidor:(

jag kan få hoppa ner i din resväska va???=D

2009-03-05 @ 19:40:03
URL: http://lillakrakan.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Vill också åka skidor :(

2009-03-13 @ 15:09:57
URL: http://sarasolvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0