Vår i luften

Guud vad jag var trött i morse. Det blev bara fem timmars sömn i nättras, jag och Jantra hade alldeles för roligt för att sova. Vi såg på let's dance och skräckfilmen Final destination. Filmen var grose kan jag bara säga. Sedan tog vi massvis med bilder, jag lekte med negativ-effekten på mobilen, det blev faktiskt riktigt läskiga resultat. (Se jantras jantra.blogg.se, hon har bilder, jag har inte tillgång till några bilder än )

Sedan drog jag och mamma till travet, för att mäta hästarna. Till min stora lycka var Rafaela "bara" 1,28 cm i mankhöjd. :D Jag hade oroat mig något otroligt, det hade inte varit särskilt kul om hon växt över... Nu kan hon t.o.m få diplom på premieringen i sommar, även om det inte kommer att hända x)

Efter att ha vilat upp mig lite på eftermiddagen gick jag ut i solen. Härligt, härligt, härligt väder! Solen värmde och himlen var blå. Okej,  solen kunde ha värmt lite mer, mina fingrar blev iiiiskalla.

Runt fem åkte vi till Burs, Kaj firade 50 år. Jag och Evelina var servitörer för kvällen. Väldigt kul faktiskt! Kanske man ska försöka sommarjobba på ett café istället för en gård? Vad är roligast? Give me some tips, ni som vet!



Jantra on the dark side of life...





Ska skriva läxa + ett blogg inlägg till, Så vi syyns! ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

tackar idn är också fin :D

2009-03-01 @ 18:33:15
URL: http://evelinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0