Otursdag 1/3 ._.

Idag har det inte gått så bra med någonting tycker jag. På festen fick jag en pingisboll i ögat (lyckas med det om ni kan x) ), sen när jag gick upp i morse och skulle ta ner katten från bordet drog jag ner ett glas, och nu förut, snubblade jag och slog hakan på en stock. Så nu liknar min haka en, eh, nånting. Fin är den inte. Och ont gör den. Jag var väl dum som inte la is på den eller nått, men det är juh så kallt! Usch.

Det kanske inte är så roligt att läsa om min svullna haka, men det är det största som har hänt idag faktiskt. Okej, jag hade värsta bråket med lillebror, men det är MYCKET tråkigare att läsa om :P Nu ska jag fortsätta skriva om världens religioner, på pappas dator ( en av anledningarna till bristen av bilder). Jag fick låna den idag, mamma blåser den gamla datorn, vi har nog fått ett virus på den. När det är klart kan vi äntligen installera bredbandet, DÅ blir det fler bilder!

Imorgon är jag "ledig". Måste skriva klart alla skolarbeten då. Ensam. Suck.

Puss och kram

Ps: kolla in www.feliciafoto.se :)

Kommentarer
Postat av: Evelina

låter kul :3 och hoppas du har dte bra där :D

2009-03-01 @ 19:51:23
URL: http://evelinstenberg.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

Tackar :)!



ha en bra dag!

kram

2009-03-02 @ 09:28:03
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0