Inte roligt alls




Usch och fy. Jag är förkyld :/ världens halsont och huvudvärk också... Och det är dans imorgon..! Kan inte missa den, gör jag det kommer jag springa runt som hackspetten på julafton nästa gång, och inte kunna ett skit. Så imorgon ska jag vara frisk, även om halsen svider.

Idag blir det inget långt inlägg, orkar inte skriva så mkt (har inte tid heller, jag ska ju hinna med fiolen också. Det är bara 2 veckor kvar till Musik Direkt. Shit och helvete vad jag är nervös.

Ah, nu ska jag snart spela fiol, men innan dess tänker jag svara på alla kommentarer från er läsare :)

Pussar o kramar <3


Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Okej :), jag ska var med min vän :P



Jobbigt att va förskyld :/

2009-03-16 @ 21:08:43
URL: http://tovasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0