Godmorgon!

ÅHH! Idag är en lycklig dag :D Kan ni gissa varför ?

BREDBAND.

Jag har väntat och väntat, idag kunde jag för första gången ladda upp en sida på mindre än tre minuter ^^ Lycka! Nu ska vi se om jag kan fixa fram någon fin bild som kanske passar in, ska bara starta upp den externa hårddisken... x) Dock kan jag inte skriva någon uppsats på datorn idag (måste fixa färdigt tre st.. hur FAN ska det gå till?). För hand. Usch. Mina fingrar kommer att värka när den här dagen är slut.

Hm, vad kan man mer säga? Jo; jag upptäckte att jag fått tre stickor i handen och en på benet (??) från fallet i skogen igår. Tips: gå inte i skogen med en kamera i handen, det kommer sluta med att du ligger snubblar och slår hakan i en stock.

På tal om hakan, the haka, den ser grotesk ut. Okej, nu överdrev jag lite, men fint är det inte. Det blir polokrage, halsduk, sjal i skolan imorgon, you name it, bara inte blåmärket syns. Stackars haka.

Nu ska jag sluta med den här klagolåten och peppa upp mig med hääärligt skolarbete. Eller lite Top Model först, samtidigt som man städar rummet. Och just det, jag kan lika gärna ladda upp några fina bilder från något tillfälle, bara för att visa att jag äntligen kan xD ;D

Puss&kram


Tingstäde träsk i vintras





Vinterbild från typ Januari :) 


Kommentarer
Postat av: Mindy

Så skoj att du gillar min blogg.Fina bilder hos dig med :)

2009-03-02 @ 11:29:45
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0