Frågor :)

1. Hur bor du?

Jag bor på en gård på Gotland, tillsammans med mamma, pappa och lillebror .

2. Vad är din favoritefterrätt?

Hm... Jag vet faktiskt inte. Helst något med choklad och frukt ^^

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

Flyga :) då slipper man krångel med bussar och moppar.

4. Hemmafest eller utgång?

Brukar inte festa särskilt mycket...

5. Brukar du lyssna på ljudböcker?
Nepp, jag gillar vanliga.


6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

Heh, nej faktiskt inte ;D

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

Kul och kul, nya kläder och skor blir det :]

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

Mitt egna första husdjur var en vit kanin vid namn tårtan :) som rymde efter ett år...

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Jag har inte börjat på gymnasiet än, gör det till hösten. Har valt NV med musikprofil.


10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

Musik tror jag.

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?

Bakåt, tror jag. Fast jag är nog mest en här-och-nu tjej.

12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

Den var knepig..! Carrie kanske?

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Haha, nej aldrig.


14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

Jag har ett smeknamn, Bea, och det används varje dag.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Olika. Har en spellista med 50 låtar som jag lyssnar på, men favoriten just nu är The Scientist med Coldplay.

16. Pratar du i sömne?

Eh... Ja, ibland ...

17. Vad hade du helst velat få i present?

Huh. Vet inte riktigt.

18. Är du ärlig när du bloggar?
Jag ljuger inte om någonting, men jag skriver inte riktigt om ALLT. Det finns sådant som man inte vill skriva om.

19. Har du vunnit pengar någongång?

Räknas 25 kr på en triss-lott?

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Jag vet inte, ett, två, tre. Har ingen aning.

Frågorna är skrivna av Beciell :)


Jag letade igenom mina gamla bildarkiv och hittade mobilbilder från sommaren 08. Tänkte att det kunde värma lite en kall vinterdag :)







De tre sista bilderna är tagna från en roddbåt. Jag, Pappa och lillebror åkte ut för att fiska när vi var i Eskilstuna. Det var verkligen en vacker kväll, spegelblank vattenyta och strålande solsken.
Vad tycker ni om bilderna?


Kommentarer
Postat av: Vera

SV; hhahahah, okey:P <3<3 äter du massa goda våfflor idag då? :D <3

2009-03-25 @ 14:25:50
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Sofi

Tack! Roligt att du ville vara med =))

2009-03-25 @ 14:41:25
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Vera

jäättefina bilder sweety!

2009-03-25 @ 15:42:20
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Weeo

Jag lyssnar inte på death metal om du tror det. Jag lyssnar mer på old school hip hop, du vet De La Soul och ATCQ osv. Min favorit färg är orange, det är väl en trevlig färg, och på min fritid så skejtar jag eller hjälper min pappa. :P

Fast inget av det här säger något om att jag är trevlig lol :P

2009-03-25 @ 15:42:32
Postat av: Sofia

Bilderna var verkligen fina! :D

2009-03-25 @ 17:05:16
URL: http://chicflia.blogg.se/
Postat av: Sara

Biderna va skit snygga:)

2009-03-26 @ 22:13:12
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0