Biorapport

Ni som gick på bio denna dag (6/3), vet vad jag pratar om när jag säger kaos.

Jag o Mikaela skulle som sagt se I taket lyser stjärnorna, men så... hm. När vi kom dit var det smockat utanför. En kvinna stod o ropade ut att systemet hade kraschat, och att dom bara kunde släppa in de med förbokade biljetter. Som tur var hade vi fixat allting innan, men det var tyvärr omöjligt att betala med kort. Jag blev tvungen att tränga mig förbi allt folk som stod utanför, och sedan halvspringa bort mot öster-centrum. . . HAHA. Väldigt trevligt. Iskallt som fan var det.

Vi kom hursomhelst in i biosalongen, (biostaden Borgen har tre salonger..! Det är en stor nyhet för lilla gotland). Det var fint och fräscht på hela Borgen, faktiskt :)
Sedan började då filmen.

Vilken bra film


Jag var nära på att börja gråta flera gånger.. I och för sig gråter jag väldigt lätt, men skitsamma. Den var bra.

4 av 5 möjliga :D

Nu blir det kanske lite tv och sova tiiiidigt tidigt, om inte det kommer en massa roliga kommentarer att svara på :)

Puss o godnatt <3




Tyckte att det var lite roligt bara x)

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

jag kanske borde se den filmen någongågn (A) :D:P

2009-03-06 @ 22:55:53
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Tack så mkt! :D <3

2009-03-07 @ 19:32:24
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0