Ett nytt litet inlägg

shit.
Förlåt måste jag säga på en gång

Det var hemskt längesen jag bloggade, jag vet. Tappade lusten efter att mamma tjatade och tjatade om att jag inte borde sitta framför datorn hela tiden, utan att istället göra någto viktigare. JAg antar att hon hade rätt, jag hade sjukt mycket skolarbeten de sista veckorna. Men! Det hårda arbetet lönade sig verkligen! Fick ett skitbra betyg, 310 (!) poäng! :D Guess if I was happy? Troddde att jag skulle sänka mig i såååå många ämnen, men som tur var lärarna snälla (A)

Okej, vad har hänt sen jag skrev sist?

A lot!

Vet inte riktigt var jag ska börja . Ehm. Den 11/6 i år slutade jag i Romaskolan efter 3 år där. Kommer att sakna den klassen! :( Och för några dagar sen fick jag reda på att jag kom in på NV-musikprofil! Yey!

Igår så tävlade jag med Rafaela, det gick något så otroligt bra! Jag kom trea på ett nytt rekord, 2,14,0! Det är ett riktigt guldläge inför Kalmar. ^^

I måndags fick Hippi äntligen sitt efterlängtade föl! En brun, söt liten hingst blev det.

Jaaaaaa. Sen har det inte hänt så extremt mycket mer. Eller jo, jag har plockat jordgubbar. Är dock nååågot segt ._. Det är sjukt varmt, och jag är långsam (för noggrann) när jag plockar. Brun blir man däremot ;) iaf när solen steker ute, inte som idag, då regnet vräker ner. Då blir man mest blöt.

Så. Det här är de stora händelserna hittills :P Annars så har jag varit med kompisar en massa, vilket har varit väldigt kul. Något som jag inte gjort än är att bada i havet. Det måste göras snart!

Jag antar att det inte är särskilt många som kommer läsa det här inlägget, men vad gör det? Ni som kanske har kvar mig på bloglovin kommer antagligen se att jag skrivit inlägg, så skriv gärna en liten kommentar till mig. :)

Ha den bästa sommarn Ever!

Puss


Fin bild på hästen, hemsk bild på mig x)

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Det har varit toppen än så länge! Verkar som om du har haft det trevligt du också :D

2009-07-08 @ 21:09:49
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahha okej :D

bara bra, sj då? :)

2009-07-08 @ 21:18:19
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kan tänak mig de ;D

2009-07-08 @ 21:37:17
URL: http://agf.blogg.se/
Postat av: MATILDA

sv: Oh okej, jag borde tacka min moppe jag också, skulle inte klara mig utan den i många lägen! ;)

2009-07-08 @ 21:43:14
URL: http://matildasodergren.blogg.se/
Postat av: zima

åhh, vilken fin blogg du har! :)

2009-07-09 @ 19:13:12
URL: http://zimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0