so new

Hej alla!


Det är första gången jag skriver, och jag vene om det blir särskilt bra. Vet inte heller om jag kommer att hålla igång bloggen.... Det kommer bara att ske om mamma lyckas fixa bredbandet.. vet inte om det komemr hända xD

Annars då?

Idag har det varit mycket, Anna, Erika och krullis cup... Inte för att jag spelade, Tore och hans klass gjorde det. Jag hatar fotboll. (Rättelese; jag hatar att SPELA fotboll... Titta är no problemas, kan juh bero på vältränade killar? No offens guys  ;)  ) Hur som helst var det väldigt trevligt hemma hos Anna, vi flummade som riktiga transvestits-Brats xD Hehe. Har saknat henne. Dock har jag inte saknat att förlora i diverse spel. Jag är världens sämsta förlorare. Utmana mig aldrig. Det är inte värt det :P  

Suck.

Nu har jag flera timmars läxläsning kvar, PLUS en timmes fiol.

Suck,

Önska mig lycka till, det lär behövas! XD

Puss o kram :)

Kommentarer
Postat av: Felicia Andreasson

Hej , grattis för ditt första inlägg. De var en bra beskrivning av din dag hehe ;)

Tråkigt att du måste göra läxor på lovet :(

Kolla min blogg också och kommentera då ;)

//Felicia

2009-02-25 @ 21:14:13
URL: http://feliciafoto.se
Postat av: Felicia Andreasson

De är är en länk till min ;) blogg.feliciafoto.se

2009-02-25 @ 21:16:08
URL: http://blogg.feliciafoto.se
Postat av: Bea

mmmmm. det är något jobbigt, men det är nog jag som har orsakat det oxå xD jag är så seg när det gäller läxor :P

2009-02-25 @ 21:17:25
Postat av: Lina

Men bea, du älskar ju läxor. Speciellt på lovet. ;)

Du jag saknar dig! <3

2009-02-27 @ 00:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0