Snöfritt

NEJ!

Det regnar.

Skit också.

Nu ryker juh all snö... Jag som verkligen var glad för att den äntligen kom . Och nu regnar den bort.


Förutom att snön smälter har det varit en helt okej dag idag. Hästarna fick komma ut en sväng och jag blev svart i ansiktet pga slask, det var inte trevligt x) Jag har skrivit på min so-uppgift (äääntligen), och den börjar faktiskt bli klar nu :D har bara Hinduismen, Buddhismen och eh... Judendomen kvar...
I alla fall, jag är klar med dom andra religionerna ^^

Juste, ringde om sommarjobb idag. Det ligger något långt bort, i Västerhejde av alla ställen, men det löser sig nog (om jag får jobbet vill säga..) Själva arbetsuppgiften är att plocka jordgubbar . Det är juh liksom perfekt på sommaren, man kan arbeta ute i solen i linne, då får man en jättefin solbränna på köpet liksom (; 

Naj, nu ska jag försöka ändra designen till något lite mer personligt. :P 

Puss&kram

 


Kommentarer
Postat av: Linnea

fin blogg du har! :)

2009-02-27 @ 12:42:05
URL: http://nogg.se/marksell

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0