Äntligen Fredag

Idag vaknade jag riktigt tidigt, klockan 4.00 mer exakt.... Kunde inte somna, så glodde på tv. Gjorde då ett STOOORT misstag, såg på ett weird program om spöken.. sen kunde inte somna alls. Lyssnade på radio tills jag somnade klockan var fem, och sen försov jag mig en timme på morgonen... Hrm.

I alla fall fick jag åka till staden för att shoppa. köpte inget, men klippte mig. :D det blev fint (tror jag) ( okej, Jantra tyckte om det). Skönt att bli av med alla slitna toppar. Kanske det kommer en bild? 

Nu är jag hemma hos Jantra. Hon har försökt förklara hur man fixar designen på bloggen (ska jag vara helt ärlig förstod jag inte mkt x) ). Nu ska vi äta kladdkaka och fruktsallad, även om jag inte kommer orka äta , Jantra gillar att mata sina vänner . Sedan blir det let's dance och skräckis :D

Puss&kram :)

Kommentarer
Postat av: Janna

Tack så mycket! :} din var inte heller så pjåkig!

2009-02-28 @ 00:06:16
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

Va kul att du har gjort en blogg gumman :) och ja , jantra gillar att mata och MÄTTA sina vänner ;) PUSS <33

2009-02-28 @ 18:19:48
URL: http://mummsfillibabba.blogg.se/
Postat av: J.

Hahahha, kul komentar Sofia ^^



Hmm, jag mätter inte er. Det är ni som har för små magar! Jag äter ju mer än er och är mindre, weird!



Du glömde din aniksborttagning och hårspännen. Ska försöka komma ihåg&ta med dom :P



Jag gillar bilderna :) i sommar ska jag tvinga dig att fota mig, dock när jag bara ska se vacker och inte läskig ut! =) Du var en bra fotograf :)

2009-03-01 @ 17:05:51
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0