Det här är verkligen...

.. inte  kul. Jag har fortfarande ton med plugg kvar. Någon som har något bra tips om hur man blir klar med uppsatser..? För jag lär inte bli klar på evigheters evighet.

Okej, nu skippar jag pluggsnacket för en liten stund. idag kom Johanna Modig och masserade Bolsan. Tydligen är hon fortfarande stel i vänster bak (Bols, alltså). Inte undra på om hon kändes lite weird i lördags. Nu blir det vila för henne i några dagar, sen får vi se om vi anmäler ut den 18de.


Bilder på Bolsan, Rafaela och alla andra som tävlade i lördags hittar ni HÄR. Den första bilden som visas är Rafaela♥. Och jag..


Sedan var jag och lillebror i Roma. Jag skjutsade honom på moppe (!) och så köpte han godis där. HA! Tänk vad man gör när man har tråkigt xD
Btw, han fyller år i morgon. Vad ska man ge till en kille som fyller 13? (Han vill ha The Ring, men jag vill ge honom något mer originellt...) Jag får väl suga på den karamellen ett tag. 

URRk! Hinner inte svara på en endaste liten kommentar (Tack ni som kommenterar!), pga detta irriterande plugg. 

Hrm, hrm. finns det möjligtvis någon som har MVG i historia och religion därute som kan hjälpa till? :D

Ha det bäst :] <3 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar: Jag brukar i alla fall försöka springa två gången i veckan. Sedan spelar jag tennis och tränar på gym utöver detta. Men just nu måste jag öva upp min kondition för jag ska söka in till Polishögskolan :)

2009-04-07 @ 17:48:51
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja har me ton me plugg. hur orkar du? :P

2009-04-08 @ 10:11:59
URL: http://sofiaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0